Herczigék már az első etapon megszerezte a vezetést és ki sem engedte kezéből, igaz Turán Frigyesék a nyomukban loholtak, de a végén kapott húsz mp-es időbüntetés alaposan megnyújtotta a különbséget.
Nem jártak jobban az előző szezon bajnoki címét elhódító Spitzmüllerék sem, akik a harmadik szakaszon gyakorlatilag ellőtték magukat, kiszakadt a futóművük és csak a hetedik helyről várják a folytatást.
Ifj. Tóth Imréék számára felemásan sikerült az IRC-ből való visszatérés, korán jelentős hátrányt halmoztak fel és a végén a nyolcadik hellyel kellett beérniük, bár a WRC-kel teletűzdelt mezőnyben az S2000-es géppel ez is figyelemreméltó szereplés.
Az első hat szakasz után kétesélyes csatára van kilátás, Herczig ugyanakkor, ha jól sáfárkodik előnyével megnyerheti a viadalt Turán előtt, a harmadik helyen birtokló Ifj. Érdi Tibor már nehezen szólhat bele a győzelemért folytatott harcba.
1. | Herczig Norbert, Baranyai László | Subaru Impreza WRC | 37:30.2 | 00.00.0 |
2. | Turán Frigyes, Zsiros Gábor | Peugeot 307 WRC | 37:59.8 | 00:29.6 |
3. | Ifj. Érdi Tibor, Csökő Zoltán | Subaru Impreza WRC | 38:42.5 | 01:12.3 |
4. | Borsi Gergely, Diebel András | Subaru Impreza WRC | 39:18.4 | 01:48.2 |
5. | Aschenbrenner György, Pikó Zsuzsa | Mitsubishi Lancer EVO IX | 39:19.6 | 01:49.4 |
6. | Hideg Krisztián, Kerék István | Mitsubishi Lancer EVO VI | 39:38.4 | 02:08.2 |
7. | Spitzmüller Csaba, Kazár Miklós | Mitsubishi Lancer WRC | 39:48.5 | 02:18.3 |
8. | ifj. Tóth János, Patkó Gergő | Peugeot 207 | 40:04.9 | 02:34.7 |