Az egykori kiváló holland pilóta, Jos Verstappen nonszensznek tartja az egészet.
"Bizonyos időközönként mesterséges esőt zúdítani a pályára egy locsolórendszerből? Ez egész egyszerűen nevetséges! Ezt kell hagyni a természetre, nem szabad beavatkozni ezekbe a folyamatokba. Nálam ilyen egyszerű: ha esik, akkor esik, ha száraz az idő, akkor pedig száraz. Ha sok esőt akar, akkor át kell alakítania egy kicsit a versenynaptárat. Mindig is jól ment nekem esőben, ezzel együtt mindig imádkoztam, hogy száraz idő legyen. Nincs olyan pilóta, aki esőt kívánna. Mindenki a lehető legkeményebben, leggyorsabban akarja bevenni a kanyarokat, nem tudom elképzelni, hogy támogatnának ilyesmit a csapatok."
A Pirelli Motorsport főnöke, Paul Hembery viszont Bernie Ecclestone melléállt:
"A technológia adott, locsolóberendezésekkel mindent meg lehet oldani, nem olyan őrült az ötlet, mint amilyennek elsőre tűnik. Abu Dhabiban például sokat dobna a versenyen, a látási viszonyok miatt ugyanakkor cseppet sem kell aggódn, hiszen mindig tiszta az ég. A gumigyártók szempontjából semmilyen problémát nem okoz felkészülni erre, az eső annyiszor izgalmassá tett már egy versenyt, miért ne próbálhatnánk ki? Végül is azért küzdünk, hogy minél többen kövessék ezt a sportot, szórakoztatnunk kell, erre van szükségük az embereknek. Jó példa erre a szingapúri Grand Prix. Vitatkozhatnánk, hogy mennyire mesterséges hangulatú egy villanyfényes verseny, de végül is az év egyik leglátványosabb, legélvezetesebb viadalát hozta" - mondta Hembery, aki a Ecclestone helyében a biztonsági autókat is gyakrabban vetné be az unalmas Gp-ken. Hemberyéhez hasonló véleményt fogalmazott meg a 70-es, 80-as évek egyik legendája, John Watson és a 2000-ben visszavonult brit pilóta Johnny Herbert is.