A szezonnyitó Bahreini Nagydíj megnyerése után komoly hullámvölgybe került Alonso – és a Ferrari -, néhány hete még kevesek sorolták volna a világbajnokság favoritjai közé. Hockenheimben azonban nyert, a Hungaroringen pedig második lett a hispán zseni, így visszakerült az esélyesek közé.
„Mennyi is a hátrányom? Húsz pont? – kezdte nyilatkozatát Alonso.
A maranellóiak versenyzője tudja jól, a hajrában tovább kell gyűjtenie a sikereket, sőt egy-két-három futamgyőzelem sem ártana még. De úgy érzi, ezzel nem lesz „gond”, folyamatosan javul a Ferrari autója.
„Két versennyel ezelőtt, Németországot megelőzően még negyvenhét pont volt a hátrányom. Magyarországon pedig tovább csökkentettük a különbséget. Ez nagyon fontos volt a számunkra, hiszen elkezdődött augusztus és a négy hetes szünet. Persze a húsz pont sem kevés, főleg a Red Bull versenyképessége miatt. A McLarent sme írhatjuk le, noha kemény hétvégén van túl. Biztos, hogy erős lesz a brit csapat a szünet után” – folytatta Alonso.
A Ferrari az elmúlt hetekre fejlesztette ki új vezetőszárnyát, amely hasonlít a Red Bulléhoz. Sokak szerint szabálytalanul „hajlékony” a két csapat által használt alkatrész, de az FIA elfogadta a használatát. A szakértők és a szurkolók egy része szerint az új légterelő miatt javult ugrásszerűen a Ferrari teljesítménye.
„Nehéz dolgunk lesz a folytatásban, de az új fejlesztéseknek köszönhetően olyan autónk van, amely bizonyos pályákon a németországihoz hasonló sikereket hozhat nekünk. Persze más helyszíneken már alig lesz esélyünk a sikerre, de azokon is a lehető legtöbb pontot kell gyűjtenünk. Nagyon nyílt a világbajnokság, ismétlem, nehéz dolgunk lesz. De nem szabad elveszítenünk a higgadtságunkat! Folyamatosan fejlődnünk kell, mert ellenkező esetben nem nyerhetjük meg a világbajnokságot.”
VIDEÓN A BOXBALESETEK!!! A három teszt és a szombati időmérő edzés után egyértelmű volt a helyzet, Sebastian Vettelt kell legyőzni a Hungaroringen, ő számított a 25. Formula-1-es Magyar Nagydíj első számú esélyesének. A német...
Tovább a teljes cikkhez »
Egészen elképesztő Red Bull-fölényt hozott az időmérő edzés a 61. Formula-1-es Magyar Nagydíjon: az osztrák csapat simán megszerezte az első sort. Seba Vettel 1:18.773 p-es új pályacsúccsal nyert Mark Webber (1:19.184) előtt....
Tovább a teljes cikkhez »
Egészen elképesztő Red Bull-fölényt hozott az időmérő edzés a 61. Formula-1-es Magyar Nagydíjon: az osztrák csapat simán megszerezte az első sort. Seba Vettel 1:18.773 p-es új pályacsúccsal nyert Mark Webber (1:19.184) előtt....
Tovább a teljes cikkhez »
A péntek-szombati tesztelések alapján csoda kell a Red Bull legyőzéséhez, de erről pillanatnyilag csak álmodozhatnak az ellenfelek. Az utolsó szabadedzésen ugyan megszakadt Sebastian Vettel diadalmenete, de a német klasszist...
Tovább a teljes cikkhez »
Nem változott a helyzet az élen a 61. Formula-1-es világbajnokság Magyar Nagydíján: a délelőtti tesztelést követően a délutáni, második szabadedzésen is Sebastian Vettel bizonyult a leggyorsabbnak. A német klasszis mögött a...
Tovább a teljes cikkhez »
Nem változott a helyzet az élen a 61. Formula-1-es világbajnokság Magyar Nagydíján: a délelőtti tesztelést követően a délutáni, második szabadedzésen is Sebastian Vettel bizonyult a leggyorsabbnak. A német klasszis mögött a...
Tovább a teljes cikkhez »
Hatalmas Red Bull-fölényt hozott az első szabadedzés a 61. Formula-1-es világbajnokság Magyar Nagydíján, az osztrák csapat versenyzői több mint egy mp-es előnnyel győzték le legfőbb ellenfeleiket. Sebastian Vettel bizonyult a...
Tovább a teljes cikkhez »