KORÁBBI SZÖVEGES BESZÁMOLÓINK A JEREZI TESZTRŐL:
NEGYEDIK NAP: HAMILTON A VÉGÉRŐL REPESZTETT AZ ÉLRE
HARMADIK NAP: ÚJRA NYERT AZ ESŐ, HAMILTON A SOR VÉGÉN
MÁSODIK NAP - DÖBBENET: VILÁGBAJNOKOKAT VERT KOBAJASI
ELSŐ NAP - AZ ESŐ ÉS NICO ROSBERG SIKERE
1. | S. Vettel | Red Bull-Renault | 1:22,593 | 99 kör |
2. | L. Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:23,017 | 72 |
3. | F. Massa | Ferrari | 1:23,204 | 72 |
4. | S. Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:23,322 | 79 |
5. | P. de la Rosa | Sauber-Ferrari | 1:23,367 | 76 |
6. | M. Schumacher | Mercedes Grand Prix | 1:23,803 | 111 |
7. | A. Sutil | Force India-Mercedes | 1:24,272 | 28 |
8. | P. di Resta | Force India-Mercedes | 1:25,088 | 74 |
9. | V. Petrov | Renault | 1:26,237 | 55 |
10. | R. Barrichello | Williams-Cosworth | 1:27,320 | 109 |
11. | F. Fauzy | Lotus F1 | 1:31,848 | 76 |
12. | T. Glock | Virgin Racing | 1:34,453 | 10 |
Rövid ideig tartott a csapatok pihenője és még viccből sem állítjuk, hogy ideális körülmények között folytatták volna a felkészülést az előttünk álló idényre. Napsütés helyett hűvös időben kellett dolgozniuk szerdán, ez pedig a pilóták dolgát is megnehezítette. Igaz, időnként javult a helyzet, de hangsúlyozzuk, csak időnként…
Természetesen a busásan megfizetett klasszisok nem húzódoztak, inkább végezték a feladataikat. Teendőből pedig rengeteg volt, hiszen most alapozzák meg a későbbi sikereket. A záporok ugyan többször közbeszóltak, de végül szinte mindenki megtette a magáét, ezt a köridők mutatják. A Virgin-csapat ragaszkodott a múlt heti forgatókönyvhöz, a jobb sorsra érdemes Timo Glock mindössze tíz mért kört teljesített.
Sebastian Vettel végre elmondhatta magáról, hogy autója nem gátolta a jó szereplésben. A múlt héten bemutatott Red Bull nem hibásodott meg, így az ifjú német klasszis magabiztosan nyerte a tesztnapot. Igaz, most sem tudhatjuk, hogy legjobbját milyen üzemanyag-mennyiséggel érte el, de a szezonnyitó Bahreini Nagydíjra már nem kell sokat várnunk. Akkor pedig minden kiderül…
Lewis Hamilton a tesztelés hajrájában javított, amikor a pálya felszáradt. Igaz, így is közel oöt tizeddel maradt el Vetteltől. Massa sem lehetett elégedetlen, az viszont kissé meglepő, hogy a hétszeres világbajnok Michael Schumacher csak a középmezőnybe került.
Érdekesség, hogy a Force India két versenyzőt is pályára küldött, igaz Adrian Sutil csak 28 kört teljesített, míg Paul Di Resta 74-et.