A helyszín a Dolce reklámokból már megszokott férfiöltöző és zuhanyzó, ahol a játékosok életük jelentős részét töltik, és szerelmi életüket is megbeszélik egymással. A sztárok a Chi magazinnak elmondták, az első kockák elkattintásánál még meglehetősen zavarban voltak, de aztán belejöttek. Az egyik játékos azt nyilatkozta: „a feleségem büszke lehet, hogy egy ilyen szépfiú van mellette”.
A fotókat a következő futball-világbajnokság ihlette. Az olasz tervezőpáros, Domenico és Stefano rengeteg nőt győzött meg ezekkel a képekkel, hogy kedvesüknek D&G fehérneműt vásároljanak. A jó reklám nemcsak egy terméket, hanem egy életérzést is hirdet. Bizony, sokan esnek most abba a hibába, hogy elhiszik, ha párjuk ilyen boxert hord, majd egyből úgy is áll rajta, mint az olasz macsókon.
A kollekció a Calcio, azaz Foci nevet viseli, és az alsóneműkön kívül más ruhadarabokat is tartalmaz: dzsekik, nadrágok és olyan termékek, melyeknek a pályán és azon kívül a sportolók használt vehetik.